lördag 31 maj 2014

Sandras Gustafssons releasefest

Mitt liv är rätt hektiskt med alla nationella prov, omdömen och betyg. Så hektiskt att jag glömde bort att berätta om den trevliga, om än varma, releasefesten jag var på för Sandra Gustafssons nya bok Gå om intet. (högsommarvärmen slog ju verkligen till!!! )





Vi var många där som firade henne. Det är verkligen vardagslyx att få lämna sitt jobb och åka och få en avkopplande och trevlig kväll med alla trevliga människor. Hoppas Sandra tyckte kvällen blev så bra som jag tyckte den blev!


Sandra Gustafsson är en duktig författare som skriver mörka och berörande böcker. Har du inte läst Maskrosungen och Svedd ska du kasta dig över dem! Nästa bok i min lista att läsa är hennes nya Gå om intet. Ska bli så spännande art påbörja den!


Tack för inbjudan till festen och tack för allt underbart läsgodis!!!

Inga kommentarer: