tisdag 14 maj 2013

Nu ser du mig av S.J. Bolt

En del böcker vet man från start att man kommer att gilla. Så var det med den här för mig. Jag hade inte läst många sidor när jag bara visste att den här boken kommer jag att gilla att läsa. Den här boken kommer att ge mig sköna lästimmar. Det är en viss stämning som boken ger.

Nu ser du mig handlar om London-polisen Lacey Flint. Hon arbetar med sitt första mordfall som är Jack the Ripper-inspirerat. Dessutom verkar det hela rikta sig mot henne.

Betyg: +4 av 5
-~-~-~-~~-~~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Nu ser du mig
Orginaltitel: Now you see me
Författare: S.J. Bolt
Del av serie: Första boken om Lacey Flint
Antal sidor: 438
Förlag: Modernista
ISBN: 9789174991680
Finns t ex hos: Adlibris, Bokia, Bokus, Cdon

2 kommentarer:

Monika sa...

Jag läste precis ut nästa bok, Livrädd, och den gillade jag faktiskt bättre :)

Louise sa...

Jag läste också nyligen Livrädd, men har inte läst den här första boken så funderar på att göra det :)