tisdag 22 maj 2012

Bästa doppresenten till prinsessan Estelle

Prinsessan Estelle fick den doppresent som jag önskar att alla barn skulle få i doppresent. Hon fick en samling med 200 stycken barnböcker. Jag hann inte kolla in det hela så noga, men jag tyckte jag såg boken Hitta på och Knacka på, som gått varm här hemma samt Var är min syster av Sven Nordqvist. Jag tyckte också att jag skymtade min barndomsfavorit Det blåser på månen.

Jag hade velat vara med och välja ut böcker. Vad roligt det måste ha varit!

Jag hoppas att Estelle kommer att lära sig att älska böcker!

4 kommentarer:

Monika sa...

Fantastisk present. Och det bästa är att den var från oss, folket :)

mormor Hanneles bokparadis sa...

Låter som en toppenpresent!

franziengland sa...

Vilken jättebra present!! Jag har tyvärr missat nästan allt om dopet då vi har amerikanskt besök. Det har varit två veckor så fulla att jag nästan inte sovit alls. Imorgon då de åkt ska jag vila... :)
Håller med, hade varit kul att få vara med och välja böcker!

Boktokig Eva Boström sa...

Visst var det!

franziengland: Hoppas du fått vila ut nu! Kul med besök!

Jag undrar vilka böcker man skulle ha valt.