söndag 29 april 2012

Tävling om boken Mirakel

Solen skiner och våren är här och då blir man lycklig. Blir man lycklig vill man ju dela med sig av lyckan. Så då tänkte jag vad passar bättre än att ha en liten utlottning/tävling om en bok. Den boken som ni har chansen att få hemskickad till er är den fina boken Mirakel av Renate Nedregård, som handlar om sångerskan Mirakel.

För att vara med och ha chansen att få boken så vill jag att ni svarar på följande:

Vilken sång gör er lycklig av att bara lyssna på den?

Svara senast måndagen den 7 maj kl. 21.00.

10 kommentarer:

blogg_bohemen sa...

I will survive med Gloria Gaynor är min ultimata glad-låt!

Karin sa...

Du får 2 för priset av en!

Relax med Mika
I don't feel like dancing med Scissor sisters

Hälsningar från Karin

MalinC sa...

En låt som alltid får mig på så gott humör och som jag alltid måste upp och göra bort mig på dansgolvet till är:
Boys and girls med Blur

Millas Hälsoblogg sa...

Just i dag blir jag lycklig av låten It's Possible med Roxette

Amy sa...

Oj, det finns en hel drös sådana låtar!
Om jag måste välja en så tar jag den som jag lyssnar på väldigt mkt för tillfället: Runaway baby av Bruno Mars
Annars är de flesta låtar av Beyonce "upp å dansa" låtar för mig. :)

Alexandra sa...

Hej hej! Jag blir lycklig av att lyssna på sommar tider med per gessle på sommaren! Håller tummarna!
Kram
Alexandra
stjarna_93@hotmail.com

Jenny E. sa...

Kul tävling!

Jag tror att min "gladlåt" just nu är Foo Fighters "Dear Rosemary". Vet inte om den är så glad egentligen, men låten gör mig glad för den är så bra. =)

Emeli sa...

Walking on sunshine.

franziengland sa...

Rasmus Seebach "Igen i dag".
Gör mig alltid helt varm och lycklig. Den finaste kärlekssången. Världen känns alltid lite bättre när jag hör den och tänker på hur stor och viktig den lilla vanliga kärleken i våra liv är. Så fint fångat i denna text.
http://www.youtube.com/watch?v=uM-YAYgeNg0

Cicci sa...

"Från och med du" av Oskar Linnros gör mig alltid lite extra glad. Efter att ha sett filmen "Hur många lingon..." så ler jag extra mycket när jag hör låten. :-)