torsdag 11 juni 2009

Rabarberpaj och annat läckert av frukt och bär av Inger Bjugård

Det här är en underbar bok med massor av goda recept. Nej, jag har inte prövat dem alla men har redan prövat flera. Jag kan t. ex. varmt rekommendera Kerstins knäckiga rabarberpaj eller Rabarberpaj med maräng! Eftersom frukt och bär-säsongen bara har börjat så finns det gott om tid att pröva fler recept... för fler lär det bli! Jag funderar på fryst sommartårta till midsommar. Den verkar god!!! Eller halonmoussepaj!!! Eller Blåbärs- och limepaj!!! Åhhh... med så här många goda recept lär jag aldrig kunna bestämma mig! Jag älskar denna bok!!!

Betyg: -5 av 5
-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-
Titel: Rabarberpaj och annat läckert av frukt och bär
Författare: Inger Bjugård
Antal sidor: 91
Förlag: Semic
ISBN: 978-91-552-5421-6

1 kommentar:

Anonym sa...

Rabarberpajen är hur underbar som helst!